De Historische Kring Baerne is naarstig op zoek naar een bestuurslid, die zich gaat bezighouden met het leden-, en vrijwilligersbeleid.

Gezocht wordt een persoon, die zich direct gaat bemoeien met het werven van zowel leden als vrijwilligers. Gedacht wordt aan iemand die het (onderlinge) contact een nieuwe impuls geeft. De persoon in kwestie gaat de vacatures bijhouden van de kring in de vacaturebank van Pit Baarn. Ook het opstellen en plaatsen van vacatures in de Nieuwsbrief, het maandblad van Baerne, de website en de regionale omroep Eemland1 behoort tot de werkzaamheden. Als dank voor de verrichte werkzaamheden krijgen de vrijwilligers het ene jaar een attentie en het andere jaar een gezamenlijke maaltijd. De tijdsbesteding bedraagt circa 2 uur per week. U kunt op deze vacature reageren door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.