Het is een jaarlijkse traditie van de Historische Kring Baerne om in februari/maart haar leden en geïnteresseerden te trakteren op oude beelden van Baarn. Deze keer wordt er aandacht besteed aan de groei van Baarn.

Na een korte inleiding over de landschappelijke aspecten van Baarn als vestigingslocatie, wordt er vooral gekeken hoe Baarn zich gedurende de afgelopen 150 jaar heeft ontwikkeld van een agrarisch dorp tot de aantrekkelijke woonlocatie die we nu kennen. In chronologische volgorde wordt er aandacht besteed aan de wijken waarmee Baarn in de loop der jaren is uitgebreid. Het gaat bij deze presentatie vooral om het genieten van oude beelden. De fotopresentatie is samengesteld door vrijwilligers van de Werkgroep Oudheidkamer, Historische Kring Baerne.

Locatie: Herberg van Paulus, Stationsweg 16 in Baarn

Fotopresentatie: dinsdagmiddag 27 februari en maandagmiddag 4 maart. Aanvang 14.00 uur en woensdagavond 6 maart om 20.00 uur

Reserveren voor het bijwonen van de fotopresentatie is noodzakelijk

Telefonisch: maandagmorgen van 10.00 - 12.0 uur, woensdagmiddag van 14.00 - 16.00 uur, zaterdag van 11.00 - 13.00 uur. Tel. 035- 5430377

Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met vermelding naam, datum presentatie, aantal personen, lid of geen lid van de Historische Kring Baerne

Of persoonlijk tijdens de openingsuren van de Oudheidkamer, Hoofdstraat 2, ingang Bibliotheek op woensdag van 14.00 - 16.00 uur en zaterdag van 11.00 - 13.00 uur

Voor leden plus een introducé is de toegang gratis, voor niet-leden is de toegangsprijs € 3,50.