De Historische Kring Baerne bestaat 50 jaar en bewaart en bewaakt de geschiedenis van Baarn. Veel documenten, voorwerpen en foto’s zijn in de Oudheidkamer terug te vinden en te bekijken. Veel herinneringen ook. Maar wat is voor u eigenlijk bijzonder aan Baarn en maakt van Baarn “Mijn Baarn”?

Woont u graag in Baarn, heeft u er mooie herinneringen aan of is er een plaats waar u graag komt? Maak er een foto van en doe mee aan ”MIJN BAARN”, de jubileum fotowedstrijd van de Historische Kring Baerne. Een mooi plekje aan de Eem, de plaats van een bijzondere ontmoeting, de buurt waar je bent geboren, de markt, maar ook een bankje in het bos waar je je eerste afspraakje had, het kan allemaal.

Stuur de foto in en schrijf in het kort waarom juist deze plek voor jou zo bijzonder is. Na sluiting van de inzendtermijn worden alle ingezonden foto’s geplaatst op de website van de Historische Kring Baerne. De jury, bestaande uit Caspar Huurdeman, Marion Kraus en Ton van den Oudenalder, beoordeelt de inzendingen.

Op 22 oktober, de avond van de Baarnse Geschiedenis, worden de winnaars bekend gemaakt en vindt de prijsuitreiking plaats. De hoofdprijs is een fotocursus van 200 euro.

Foto’s kunnen tot 30 juni 2024 worden gemaild naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Meer informatie over de fotowedstrijd MIJN BAARN op www.historischekringbaerne.nl